Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Mé dceři ,14 let, byla opakovaně účována celá jízdenka a manipulační poplatek ve vlaku na trase Kralupy nad Vltavou - Praha. Dcera si zakoupila slevněné jízdné a předložila kartu ISIC. Ve vlaku ji , ale tato jízdenka nebyla uznána neboť karta měla prošlou platnost. Z karty, ale jasně vyplývá, kolik je jí let.
Navíc na webu ČD se přesně uvádí , že věk lze prokázat i průkazem, kterému vypršela platnost.
Jelikož se jedná o opakovaný problém na téhle trati podávám tímto stížnost a žádám o proplacení škody.
Ing.Jana Jandová
studentské jízdné
proplacení rozdílu ceny. Incident se stal 3x , z posledního posílám doklady.
|
Tweet |
Informace na internetových stránkách společnosti říkají, že "Děti od 6 do 15 let mají automaticky slevu 75 % z obyčejného a zpátečního jízdného ve 2. třídě, přičemž věk nijak neprokazují ani při nákupu jízdenky, ani při kontrole jízdenek průvodčím. Se slevou 75 % si mohou zakoupit i traťové jízdenky pro pravidelné dojíždění po zvolené trase."
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.