Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Linka Praha-Wien. Po dvou hodinové jízdě zastávka v lese, kdy nám bylo řečeno, že je nutné udělat 45minutovou pauzu. Na tuto skutečnost nikdo z nás nebyl upozorněn. Řečeno stylem, že jinak by linku zrušili a pán nás zachránil, tak ať nezkoušíme nic říkat, nebo zahodí klíčky a jde domů. Omluva žádná. Upozornění na komplikace na začátku žádné. Vědět to, nejedeme nikam. Ujely nám navazující spoje, které jedou do našeho cílového místa 2x denně.
Linka 060 Praha-Wien, z Prahy 31.8. v 6.30
Plná kompenzace jízdného. Omluva ze strany společnosti za porušení práva na informace.
|
Tweet |
Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Fárová,
je nám líto zpoždění, které vzniklo během Vaší cesty do Znojma. Toto zpoždění bylo zapříčiněno provozními důvody dopravce, který zajišťuje operativu dopravy na této lince.
Dle přepravních podmínek naší společnosti, se kterými souhlasíte během rezervace, nárok na kompenzaci za zpoždění nevzniká.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které Vám zpožděním vznikly.
S pozdravem, Mirek z FlixBusu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.