Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#35198Nehorázné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2019, před 5 lety

Anna Fárová

Znění stížnosti

Linka Praha-Wien. Po dvou hodinové jízdě zastávka v lese, kdy nám bylo řečeno, že je nutné udělat 45minutovou pauzu. Na tuto skutečnost nikdo z nás nebyl upozorněn. Řečeno stylem, že jinak by linku zrušili a pán nás zachránil, tak ať nezkoušíme nic říkat, nebo zahodí klíčky a jde domů. Omluva žádná. Upozornění na komplikace na začátku žádné. Vědět to, nejedeme nikam. Ujely nám navazující spoje, které jedou do našeho cílového místa 2x denně.


Produkt

Linka 060 Praha-Wien, z Prahy 31.8. v 6.30


Požadované řešení

Plná kompenzace jízdného. Omluva ze strany společnosti za porušení práva na informace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 09:54, před 5 lety

Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2019 15:56, před 5 lety

Vážená paní Fárová,

je nám líto zpoždění, které vzniklo během Vaší cesty do Znojma. Toto zpoždění bylo zapříčiněno provozními důvody dopravce, který zajišťuje operativu dopravy na této lince.

Dle přepravních podmínek naší společnosti, se kterými souhlasíte během rezervace, nárok na kompenzaci za zpoždění nevzniká.

Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které Vám zpožděním vznikly.

S pozdravem, Mirek z FlixBusu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 10:43, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2019 05:11, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.