Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3520Bezdůvodné čerpání roamingu za příchozí hovor

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2014, před 11 lety

Jan Pacák

Znění stížnosti

jsem momentalne v zahranici a obdzel jsem SMS o cerpani kreditu v castce 54,45 kc za prichozi hovor. Stejna castka je uvedena i v internetove samoobsluze O2. Od sveho pobytu v zahranici jsem zadny hovor z duvodu zcela neprimerene ceny neprijal a pouzivam k volani mistni SIM kartu s desetinovou cenou.
Neopravnene cerpani jsme reklamoval postupem pozadovanym O2, tj. pres Chat O2 kde mi operatori pouze sdelili, ze maji v systemu registrovan prichozi hovor a tudiz je platba opravnena.
Nebyli mi schopni podat jedinou blizsi informaci kdy a jake cislo jsem prijal. Pouze jsem obdrzel naslednou SMS, ze moje reklamace je neopravnena.
Situaci, kdy si operator strhava castku za hovor bez ochoty dolozit zda k nejakemu vubec doslo povazuji za zcela nerovne postaveni mezi spotrebitelem a poskytovatelem sluzby.
Jak se muze spotrebitel branit proti takovemu neopravnemu ceprani castky, kterou poskytl dodavateli, tj, O2


Produkt

predplacena karta O2 - roaming


Požadované řešení

vraceni neopravnene odectene castky z kreditu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 13:15, před 11 lety

Bylo by žádoucí, aby společnost tyto informace uvedla. Pokud je neuvede spotřebiteli, bude muset tyto informace doložit Českému telekomunikačnímu úřadu v případě, že spotřebitel podá námitku proti vyřízení reklamace. Jedná se o správní řízení, které podléhá správnímu poplatku. Návrh je nutné podat nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2014 13:56, před 11 lety

Dobrý den,

záležitost jsem ověřil a zjistil jsem následující:

18. 6. 2014 ve ve 13 hodin skutečně došlo k přijetí hovoru v délce trvání 6 sekund, který byl také naúčtován. Číslo příchozího hovoru nelze standardní cestou zjistit. V případě nutnosti je možné požádat o tzv. identifikaci zlomyslného volání, kde telefonní číslo zjistíme. Tento výpis je však za cenu 250 Kč vč. DPH.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2014 09:29, před 11 lety


Jan Pacák

Dobrý den,

Bohužel vyjádření společnosti v zásadě jen opakuje to, co řádné uplatnění reklamace, tj. náš systém nám říká, že k nějakému hovoru došlo, informaci vám ale sdělit nemůžeme a pokud chcete reklamovat cca. 55 Kč musíte investovat 250 Kč, abychom vam laskavě sdělili, jakou službu jsme vám poskytli, tj. kdy a kdo vám volal a za co jsme si strhli vasš peníze.
Pokud by někdo přijel do servisu a naúčtovali vám za opravu a neřekli,že ale nesdělí, co a kde vyměnili ale že za to zaplatit musíte, případně, že budou chtít zaplatit 5x víc za prozrazení takového tajemstvi, předpokládám, že i zástupci O2 by se takovému postupu bránili.

Každopádně poplatek za stížnost k telekomunikačnímu úřadu je levnější řešení, a proto ho podstoupím. Určitě si také tuto zkušenost neponechám pro sebe a se opět setkám s panem Kellnerem, protože taký zákaznický přístup je proti zásadám, které uplatňuje ve svých společnostech. Možná jen pro krátkost převzetí, se nestačily prosadit v O2

Děkuji D-Testu za snahu. Pro postup O2 bohužel pochopení nemám

Jan Pacák

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 15:19, před 11 lety

Společnost spotřebiteli sdělila datum, čas a délku hovoru. Zjištění konkrétního přijatého čísla nezmění povinnost spotřebitele k úhradě služby. Domnívá-li se spotřebitel, že ke spojení nedošlo, může se obrátit na Český telekomunikační úřad, který o reklamaci rozhodne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 14:06, před 10 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, považujeme stížnost za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.