Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den,
Jsem opustil EU 05.12.2018 od te doby nenachazim v CR ani v EU. Pouzival jsem svuj telefonni cislo kolem 10 rok a dosud pouzivam socialni site pod teto tel cislo jako (whatsap, viber) a dalsi aplikace. Pred nekolika mesic jsem zrusil svuj tarif. Urcite pote mi poslali zpravu ze musim zaplatit vyuctovani. Podival jsem vyuctovani a chci vyjasnit ze nepouzival jsem roaming ani internet ani volani ci sms v zahranici ale mi vyuctovali nejaky penize za to co jsem nevyuzival. Stejne problemy jsem mel i v minulosti kdyz kazdy rok cestoval mimo EU ale pote byly vymazani nesmyslne vyuctovani za to chci urcite podekovat. Proto vas poprosim podivat se a vymazat co jsem nepouzival. Dalsi problem mam s zaplacenim vyučtovani. Jak jsem opustil EU muj cislo v zahranici nefungoval a nemel zadny signal, mam tento cislo pripojeni k bankovnim učte bez tohoto cisla nemam pristup k internetove bankovnictvi. Poprosil kamaradovi aby zjistil na nejake prodejne v cim je problem. On mi rikal ze mam zaplatit vyučtovani (dluh). Proto vas poprosim aby nejdriv podivali proč vyuctovali za roaming ktero jsem nepouzival. Aby mohl zaplatit vyučtovani co mam delat ? simkarta mi nefunguje, pristup do bankovniho uctu nemam ? Poprosim vas reagovat opravdu budu cekat na vas odpoved. Nutne potrebuju pristup k bankovnimu uctu aby zaplatil dalsi veci.
Dekuji za pochopeni
budu cekat na vas odpoved
po pripade jsem v zahranici a kontaktni coslo mam: +992888850992
s pozdravem
Bakiev
chci obnovit cislo aby mohl nadale pouzivat
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním dlužné částky nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Bakieve,
rádi Vaše Vyúčtování zkontrolujeme. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím e-mailem na socialmediacz@vodafone.com.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobry den, pani Martina
uz jsem poslal zpravu, ale zatim bez reakce.
Dobré odpoledne, pane Bakieve,
na e-maily zaslané na uvedenou adresu odpovídáme vždy co nejdřív, nejpozději do 5 pracovních dnů. Děkuji za trpělivost.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.