Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jezdím každý den ze stanice Libochovice Město do stanice Litoměřice Horní nádraží. Cesta trvá hodinu. Ze stanice Libochovice Město odjíždím ve 4 hodiny 38 minut. Průvodčí mi prodá lístek a popojedeme do stanice Libochovice, kde stojíme 20 minut. Mimochodem skoro každý den topí topení, takže jsme ve třicetistupňových vedrech mokří jako myši. Po dvacetiminutovém čekání ve stanici Libochovice se vymění konduktéři a musíme předložit lístek ke kontrole. Ti, kteří využívají dvacetiminutové čekání ke spánku, jsou buzeni, musí vyhledat lístek a předkládat ho ke kontrole. Já, která si čtu, musím odložit knihu, nasadit si brýle ( čtu bez brýlí ), vyhledat peněženku, vyjmout z ní lístek a průkazku a předložit vše ke kontrole. Poté opět zpětný postup - uložit lístek, průkazku, odložit brýle a připravit knihu. Poté jedeme 30 ti kilometrovou rychlostí do Lovosic, kde opět 10 minut čekáme. Sotva se rozjedeme, dojde k další výměně konduktérů a následuje další shora popsaná trapná kontrola jízdenek.
Do konečné stanice dojedeme po hodinovém cestování. Když počítám zpáteční cestu, tak mi celkem denně šestkrát průvodčí ošmatlá cestovní průkazku, a to vynechávám popis špinavého vlaku. Po tříleté rekonstrukci trati Lovosice - Louny, kdy jsme museli absolvovat martýrium výuk a náhradní dopravy jsme očekávali zlepšení. Vše je při starém, jediné vylepšení je automatická výhybka.
Ráda bych se dozvěděla, pro v roce 2019 jezdíme takovým způsobem, který je možný snad jen na dálném východu Ruska.
O hrůzostrašném stavu nádraží ve stanici Libochovice Město raději mlčím.
Očekávám odpověď
S pozdravem
JUDr. Milena Michaličková
To musíte vy.
|
Tweet |
Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.