Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35208Fakturovaná částka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2019, před 5 lety

Naďa Krpatová

Znění stížnosti

Od této společnosti mi byla fakturovaná částka ve výši 2530,-Kč.Pod nátlakem jsem byla nucena tuto částku zaplatit. I když jsem vznesla námitku proti této částce,tak se tím vůbec nezabývali . Členství mi zrušili na moji žádost asi po dvou měsících od začátku registrace.Penize ale vrátit nechtějí s tím,že jsem nedala včas výpověď a že je to moje hloupost,že jsem členství chtěla ukončit dřív než říjnu.Chtela jsem,aby tu částku přehodnotili a alespoň část mi vrátili.Coz se nestalo.


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo alespoň poměrnou část. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 13:02, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.

Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2019 17:09, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.9.2019 17:39, před 5 lety


Naďa Krpatová

Dobrý den.Napsala jsem na výše uvedený email a čekám na vyjádření.Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 16:36, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.10.2019 17:16, před 5 lety


Naďa Krpatová

Dobrý den. Částka mi vrácena nebyla. Prý refundance částky neni možná, protože neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď premioveho členství a proběhlo automatické obnovení.Pry jsem si to měla přečíst na platební stránce,na profilu nebo ve všeobecných obchodních podmínkách.
Není s nimi žádná dohoda,stále dokola píší to svoje.
Komunikaci s nimi jsem ukončila, neboť to nikam nevede. Částku mi nehodlají vrátit.
Děkuji Krpatová N.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2019 22:32, před 5 lety

Vzhledem ke komentáři spotřebitelky stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.