Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Od této společnosti mi byla fakturovaná částka ve výši 2530,-Kč.Pod nátlakem jsem byla nucena tuto částku zaplatit. I když jsem vznesla námitku proti této částce,tak se tím vůbec nezabývali . Členství mi zrušili na moji žádost asi po dvou měsících od začátku registrace.Penize ale vrátit nechtějí s tím,že jsem nedala včas výpověď a že je to moje hloupost,že jsem členství chtěla ukončit dřív než říjnu.Chtela jsem,aby tu částku přehodnotili a alespoň část mi vrátili.Coz se nestalo.
Seznamka
Vrácení peněz nebo alespoň poměrnou část. Děkuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.
Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den.Napsala jsem na výše uvedený email a čekám na vyjádření.Dekuji
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Částka mi vrácena nebyla. Prý refundance částky neni možná, protože neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď premioveho členství a proběhlo automatické obnovení.Pry jsem si to měla přečíst na platební stránce,na profilu nebo ve všeobecných obchodních podmínkách.
Není s nimi žádná dohoda,stále dokola píší to svoje.
Komunikaci s nimi jsem ukončila, neboť to nikam nevede. Částku mi nehodlají vrátit.
Děkuji Krpatová N.
Vzhledem ke komentáři spotřebitelky stížnost uzavíráme.