Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35211Nemoznost uplatnit voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2019, před 5 lety

Katerina De Araujo

Znění stížnosti

koupila jsem mamince lazensky pobyt v Madarsku k Vanocum a bohuzel kdyz ho chela uplatnit tak ji bylo receno, ze hotel poukazy od Pepy.cz neakceptuje z duvodu neplaceni pohledavek.
Kontaktovala jsem Pepa.cz pres facebook, emailem ale bohuzel zadna odezva


Produkt

Wellness pobyt se vstupem do Lake Spa Hevíz v Maďarsku


Požadované řešení

okamzite vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 11:05, před 5 lety

Odpovědnost slevového portálu Pepa.cz se váže zásadně ke správnému vystavení voucheru, případně garanci jeho použitelnosti. Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.

V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitelku příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitelka voucher obdrží, může totiž trvat na poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelkou a obchodníkem nabízejícím konkrétní služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitelka voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelkou a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitelka požadovat pouze po slevovém portálu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 08:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.