Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
koupila jsem mamince lazensky pobyt v Madarsku k Vanocum a bohuzel kdyz ho chela uplatnit tak ji bylo receno, ze hotel poukazy od Pepy.cz neakceptuje z duvodu neplaceni pohledavek.
Kontaktovala jsem Pepa.cz pres facebook, emailem ale bohuzel zadna odezva
Wellness pobyt se vstupem do Lake Spa Hevíz v Maďarsku
okamzite vraceni penez
|
Tweet |
Odpovědnost slevového portálu Pepa.cz se váže zásadně ke správnému vystavení voucheru, případně garanci jeho použitelnosti. Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.
V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitelku příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitelka voucher obdrží, může totiž trvat na poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelkou a obchodníkem nabízejícím konkrétní služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitelka voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelkou a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitelka požadovat pouze po slevovém portálu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.