Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
koupila jsem je v Kauflandu v Karviné. Byly sice v akci, na což jsem přišla až dodatečně. Zřejmě se řídíte heslem: za málo peněz málo muziky. V tom případě však musíte výrobek označit. Třeba-třetí jakost. A co další potraviny v akci?
A ještě jedná věc by Vás měla zajímat. V honbě za velkými zisky zvětšujete nejen ceny, ale i nákupní košíky. Jenom ty uličky se nějak pořád scvrkávají. A tak mě napadlo, co tak sáhnout po dopravním značení. Jednosměrný provoz, zákaz otáčení, přikázaný směr jízdy, dej přednost zásobovací paletě!
Nějak mi to nepasuje s tím co hlásí rozhlas v Kauflandu.
Anděla Smilowska
Nechávám na Vás
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.