Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#35214Nedobré ostravské klobásy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2019, před 5 lety

Anděla Smilowska

Znění stížnosti

koupila jsem je v Kauflandu v Karviné. Byly sice v akci, na což jsem přišla až dodatečně. Zřejmě se řídíte heslem: za málo peněz málo muziky. V tom případě však musíte výrobek označit. Třeba-třetí jakost. A co další potraviny v akci?
A ještě jedná věc by Vás měla zajímat. V honbě za velkými zisky zvětšujete nejen ceny, ale i nákupní košíky. Jenom ty uličky se nějak pořád scvrkávají. A tak mě napadlo, co tak sáhnout po dopravním značení. Jednosměrný provoz, zákaz otáčení, přikázaný směr jízdy, dej přednost zásobovací paletě!
Nějak mi to nepasuje s tím co hlásí rozhlas v Kauflandu.

Anděla Smilowska


Požadované řešení

Nechávám na Vás


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 10:06, před 5 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2019 14:08, před 5 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 08:38, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 10:44, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.