Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 31.9.2019 měl proběhnout v Praze AsiaFest pořádán společností WonderFest, akce byla propagována na facebooku fotkami, popisy a plány událostí, cituji výňatek z jejich úvodu: "AsiaFest 2019 je festival asijské kultury gastronomie. Kulinářské umění a kuchařský rozkoš, který se potáhne po celý den, spojuje to nejlepší z tradičních asijských jídel." To co popisují i když pravopisně špatně se nekonalo, z nejasných důvodů byl Asiafest za prvé přemístěn a nikdo nebyl informován, já se tedy ani emailem nedočkal změny místa a kdybych nepoužil FB na místě tak se o změně ani nedozvím. Za druhé nebylo splněno to co bylo prezentováno. Na místě což bylo koupaliště, tedy uprostřed polonahých lidí bylo pár stánků, troufám si tvrdit 8 i s umělci což měl být onen festival, z toho musím zmínit, že jen u dvou stánků měli jídlo. Pak jakési nesouvisející věci s festivalem jako přírodní kartáčky, zmrzlinu, atp. Tedy tato událost nemůže být považována za asijský festival a rozhodně nesplnila to co hlásila na svých stránkách. Reakce a stížnosti které lze napsat pouze k údalosti se potýkali pouze stížností, lidé co ale informovali ostatní, že to byl podvod, klamavá reklama, atp byly blokování a jejich zprávy mazány. Takže i jejich facebokové stránky působí jako, že vše proběhlo v pořádku. Dost lidí jela z daleka, tedy vynaložili nejen finanční prostředky vlastně na to aby se dostali na jakýsi koupák kde si mohli dát polévku rámen a závitky, zbytek s Ásií neměl nic společného, za další nás to stálo čas který nám již nikdo nevynahradí. Lze se proti těmto praktikám nějak bránit? Není ani možné informovat lidi o podvodu kvůli blokaci zpráv a profilů kteří to slušně oznámili na jejich facebookové stránky. Je nějaká možnost se bránit aby se toto již neopakovalo?
Podvod, klamavá reklama, blokace, podvodné jednání
Omluva napsána na jejich stránkách, kompenzace, řešení podvodného jednání, odstranění blokace aby každý měl možnost svobodého projevu a mohl se k akci vyjádřit.
|
Tweet |
Byla-li spotřebiteli způsobena újma z důvodu nesprávné organizace kulturní akce, má pořadatel této kulturní akce ze zákona povinnost nahradit spotřebiteli škodu. Této povinnosti se pořadatel zprostí, pokud prokáže, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli.
Pro náhradu škody bude tedy rozhodující prokázat, zda pořadatel porušil svou smluvní povinnost nesprávnou organizací práce. Spotřebitel by měl u organizátora akce uplatnit reklamaci. Bude-li mu reklamace pořadatelem zamítnuta, má spotřebitel možnost domáhat se svého práva v občanskoprávním soudním řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.