Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27. 05. 2018 jsem si objednal v obchodě HAWAI nafukovací mobilní vířivka HANSCRAFT MSpa LUXURY EXOTIC M-113S s integrovaným generátorem ozónu!
Byla používána v roce 2018 cca 3 a v roce 2019 2 měsíce. 20.7 2019 začala vypínat předřazená ochrana.
31.7 2019 byla vířivka přijata k reklamaci obchodem HAWAI.
Důvod neuznání reklamace: Po provedení revize technologie, bylo zjištěno silně zoxidované topné těleso vlivem vodního kamene. Na poškození vlivem vodního kamene se záruka nevztahuje.
Vířivku jsem používal dle pokynů v manuálu, včetně úpravy PH a bazénovou chemii zakoupenou u firmy Hawai. Vodu používám z vodovodního řádu.
V záručním listu se nepíše nic o omezení záruky vlivem vodního kamene.
Topné těleso je dle mého názoru vyrobeno z nevhodného materiálu (hliníku).
Internetový obchod Hawaj.cz provozuje společnost WEBTIP s.r.o.
WEBTIP s.r.o Křimická 79 318 00 Plzeň
info@hawaj.cz
26384957
Oprava topného tělesa a to tak, že bude osazeno tělesem z vhodnějšího materiálu např. nerez.
Jestliže to není možné tak ztrácím důvěru v uvedený výrobek (závada se bude jistě opakovat)a proto žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
Záruka se nevztahuje na opotřebení a životnost zboží, ale na vady materiálu, konstrukční vady apod. V případě, že prodejce reklamaci zamítne, doporučujeme se obrátit na znalce, který tuto odbornou otázku posoudí a vydá posudek. V případě kladného posudku lze nárokovat reklamaci a náklady posouzení po prodejci. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.