Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jak jsem si všiml, jsem už zde několikátý nejen tento rok. Na základě několika článků na webu jsem uvěřil, že academic singles je dobrá seznamka. Protože bez placení tam nefunguje v podstatě nic, tak jsem kývl na možnost premium a souhlasil s měsíčním předplatným. Včera mi byla stržena z účtu částka 2247 Kč, což je několik měsíců dopředu. Rozhodně jsem nesouhlasil s kupováním Premium na celý rok, čemuž by odpovídala daná platba. Takovou částku jsem ani tak jako nyní v podmínkách nenašel.
Prosím o pomoc při řešení.
Academic singles - VIP členství
Zrušení VIP ČLENSTVÍ, vrácení platby se kterou jsem nesouhlasil
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Platil-li spotřebitel při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
má stížnost reaguje na to, že při registraci a hlavně VIP na academic singles mi byla nabídnuta zkušební lhůta jeden měsíc zdarma a pak jsem kývnul na měsíční poplatek 149 Kč s prodloužením. Až ve zdůvodnění proč mi byla strhnuta částka 2247 Kč mi bylo napsáno, že se jedná o cenu za další tři měsíce. Je to 750 Kč měsíčně, to nechce ani Microsoft za Office 365 + OneDrive. Navíc vaše služba, jak už jsem před časem reklamoval, ani není schopna splnit to, co běžná seznamka – tj. jednoduché omezení vyhledání uživatele dle kraje a např. kouření. Stává se mi běžně, že mi systém nabízí kuřačky z Prahy místo Zlínského kraje. A za to mám platit 750 Kč za měsíc?
Reagoval jsem obratem když mi byla tato částka stržena. Vaše seznamka se pyšní jedničkou na trhu. Proč máte tedy zákeřně malinkým písmem napsanou skutečnou cenu, kterou následně strháváte? Považuji to za nekalou obchodní taktiku a očekávám tedy vrácení peněz jako běžnou reklamaci.
Jestliže služba nesplňuje to, co uvádí v popisu a v reklamě, potom je to důvod k reklamaci. Společnost má v takovém případě povinnost se reklamací zabývat a rozhodnout o ni ve lhůtě 30 dnů. Spotřebiteli každopádně doporučujeme pro jistotu službu vypovědět, jak uvádíme v úvodním vyjádření.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.