Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, na mém kreditu bylo před třemi týdny 150 Kč dnes 2.9.2019 jsem v mínusu ,po celé tři týdny nikdo z mého telefonu nevolal protože jsem byl na dovolené, ani nemám nastavenou žádnou placenou službu, z mého výpisu je zřejmé že nikdo z mého čísla vedené u MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o. nikdo nevolal, mám nastavené upozornění na můj E-mail při poklesu 50Kč ,presto můj kredit je teď mínusoví a včera mi přišel E-mail od společnosti abych si svůj kredit navýšil ,to ovšem byl můj kredit mínusoví. Na společnost se nelze dovolat ani napsat elektronickou komunikací, není možné zobrazit, není tak možné si nikde u společnosti stěžovat. Dne 2.9.2019. Campr Milan.
Chtěl bych sjednat nápravu a možnost komunikace se společností a to i v případě reklamace.
|
Tweet |
Pokud společnost nesprávně vyúčtovala kredit, doporučujeme spotřebiteli, aby u společnosti uplatnil reklamaci.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.