Společnost


České aukce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35225Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny. nebyla dodána v žádné podobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2019, před 5 lety

Antonín Bartoník

Znění stížnosti

Dobrý den. Opakoaně jsem žádal České aukce s.r.o.o dodání smlouvy o sdružených službách dodávky eletkřiny v písem.podobě čí elektronicky.Přihlášku (č. přihlášky 20928)jsem podepsal 14.5.2018.Od 22.2.2019 mým novým dodávatelem elektřiny v odběrném místě Bedřichov 16 679 71 Lysice se stala Lidová energie s.r.o. Kollárova 2-586 01 JIHLAVA.Ani České aukce ,které mi měli smlouvu o dod. el.zaslat automaticky, ani nov.dodavatel Lidová energie mi žádnou smlouvu nedodali. Několikrát jsem se pokoušel telefonicky s novým dodavatelem na uvedené jejich infolince č 566 440 140 dovolat,ale ani jednou mi tel. nevzali.Nevím na jak dlouhou dobu byla smlouva uzavřena. Dale jsem chtěl žádat o zaslání Faktury (vyučtování )za odebr.el.proud. Odečet el. byl proveden 1.6.2019 a do dnešního dne jsem vyučtovíní za odebr. el. (od 22.2.2019)neobdržel. Děkuji za případ. pomoc při řešení mého problému.


Produkt

Dodání smlouvy v písemné podobě o dodávce elektřiny od nového dodavatele.


Požadované řešení

Jak mám nadále postupovat ( nebo na koho se obrátit,aby můj problém byl vyřešen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 14:57, před 5 lety

Dle ustanovení § 1822 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, má podnikatel povinnost vydat spotřebiteli bezprostředně po uzavření smlouvy alespoň jedno její vyhotovení.

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 07:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.