Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ve čtvrtek 29.8.2019 jsem v 11.49 hodin podávala k urgentnímu odeslání do 24hodin dopis z pošty Praha 414.
Bylo mi sděleno, že dopis opravdu příjemce obdrží druhý den
(pátek30.8.2019) nejpozději do 14hodin.
Zaplatila jsem za tuto službu 159,- Kč.
Na tento velmi důležitý dopis příjemkyně čekala celý den doma.
Dopis ale obdržela až v pondělí 2.9.2019 v 11.05hod.
Proto žádám o vyřízení této stížnosti a o informaci výsledku vyřízení.
Též žádám o vrácení částky 159,- Kč. z důvodu nedodržení zaplacené služby.
Ihned po převzetí dopisu mně měl přijít potvrzovací e-mail o převzetí.
Bohužel ani E-mail nebyl doposud přijat.
Němcová Stanislava.
urgentní dopis s placenou službou doručení do 24hodin
Navrácení částky 159Kč,- za zaplacenou službu, která nebyla provedena.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman