Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#35235Nefunkčný,zle fungujúci motor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2019, před 5 lety

Martin Kolárik

Znění stížnosti

Kúpil som si v tomto obchode kolobežku, po dvoch mesiacoch sa zaseklo predné hnacie koleso, hneď som to poslal na reklamáciu.
Vôbec sa im nedovoláte, buď má obsadené, alebo je vypnutý! - na mail neodpisujú ani po viacerých mailoch!
Na moje počudovanie asi po troch týždňoch mi prišla správa, že mám balík na pošte, bez žiadneho vyjadrenia ani po viacerých už aj výhražných mailoch, že budem informovať obchodnú inšpekciu.
Balík som prevzal, po otvorení som našiel papier kde bolo običajným perom (tužkou) napísane, že sa problém neprejavil.
+ bolo tam napísané: rozbitý display - výmena

Kolobežka bola úplne v poriadku, až na to koleso, tak prečo by mi tam mali meniť display na ktorý sa záruka nani nevzťahuje keď sa rozbije?
Samsozrejme, že by mi nevadilo, keby mi ten displej vymenia, ale ten display bol rozbitý!!!

Čiže mi prišla naspäť neopravená a ešte s rozbitým displejom...osobne mám pocit, že ten môj displej použili na reklamáciu inej kolobežky a mne dali rozbitý...

Už len ten "servisný protokol" - právny dokument! bol napísaný običajným perom! toto stačí aby si inteligentný zákazník urobil názor na túto spoločnosť.

Po tejto skúsenosti kupujem takéto zariadenia iba v kamenných obchodoch!

Dúfam, že vám moja recenzia pomohla a nespravíte tú istú chybu ako ja...


Produkt

Elektrická kolobežka CARBON FIBER - černá (1587) cena 7 500kč


Požadované řešení

Opraviť kolobežku, vymeniť za funkční model, vrátiť peniaze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 15:29, před 5 lety

Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."

Pokud prodejce poruší povinnost vydat výše uvedená písemná potvrzení týkající se reklamace, doporučujeme obrátit se na dozorový orgán Českou obchodní inspekci. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Jedná se tedy o obrácení důkazního břemene.

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 07:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.