Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Minulý týden v pondělí jsem kupovala a rovnou platila přes eshop xxx lutz plastové dózy, které byly jako dárek, myslela jsem si že když to zaplatím přes me iniciály bankomatni karty, tak že objednávka přijde rychleji, mylila jsem se. Už je to víc nez týden a zboží stále nemám, i když dárek na narozeniny mi nepřišel, jsem zklamaná z personálu a s celkovou komunikaci. Aby mi nějaká slovenská operátorka u telefonu vypla telefon protože nevěděla co říct když slyšela že jsem rozčilená je extrém, na tuhle společnost bych se už v životě neobrátila, nejhorší eshop co jsem kdy zažila, neumím si představit nakupovat u xxx lutz stejně často jako je například alza, apod
Extrém, taky xxx lutz má nejhorší recenze které jsem jen mohla číst, nepochybně už dám na recenze lidí. A ještě jedna trestní věci co si asi eshop neuvědomuje že dělá, lživou a klamavou reklamu uvádí ... Zboží je skladem ? Ano vážně ? A pak mi z infolinky řeknou po týdnu že zboží od dodavatele ještě nedošlo ? Děláte si se zákazníku asi dobrou srandu že ? Tohle je minimálně na pokutu ve větší míře protože mám dost známosti co jsou taky nespokojeni, chystame se tohle řešit rázně.
Číslo objednávky : 1101908706871 - Janáková
Žádné řešení tohle nemá, doufám že se s nejvyšší pozicí co má tohle na starost uvidin u soudu a budu mít tu čest, toho člověka spatřit na vlastní oči, je to totiž ten největší lhář .
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.