Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#35241Už nikdy nenakoupim

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2019, před 5 lety

Karel Prášek

Znění stížnosti

Dobrý den. Zakoupil jsem u vás flash disk kompatibilní s androidem chtěl jsem usb C pan mi dal Micro ale nešel jsem to vrátit protože na to nebyl čas a doma jsem měl redukci Micro na USB C bohužel flash disk nešel šel jsem to vrátit obal tam kde jsou nůžky tak jsem rovné utrhnul jestli to ustrihnu nebo rovné utrhnu no vrátit to nechtěli jen reklamace a měsíc čekání k čemu mi asi bude flash disk který potrebuju hned za měsíc? Tímhle u mě EW tak kleskl že už nikdy nenakoupim i kdyby měl jedinej otevřeno zákaznickou kartu lamu jsem silné nepokojen a hodlám napsat všude špatně recenze ať všichni ví jak se chovají k zákazníkům lituji že jsem ne nakoupil přes eshop.. Ale k čemu když bydlím 1km od prodejny.. Silné nedoporučuji jak mám vrátit zboží vadné tak abych neporusil obal když tam je jasné Dana linka na nůžky?


Produkt

Usb flash disc otg sandisc 128gb


Požadované řešení

Náprava výměna zboží nebo jiné zboží teď už mi je flash disk k ničemu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 06:43, před 5 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.

Nemá-li věc prodávajícím inzerované vlastnosti, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat výměnu věci za novou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel taktéž může žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.9.2019 08:39, před 5 lety

Dobrý deň,
prosím o upresnenie predajne ElectroWorld, kde zákazník riešil vytknutie vady a taktiež presnú informáciu o dátume kúpy a dátume kedy zákazník uplatnil reklamáciu. Následne spoločnosť ElectroWorld oznámi stanovisko k celej situácii nakoľko pre posúdenie ide o podstatné fakty.

Ďakujem.

S pozdravom

Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácii.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 09:10, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit výše uvedené okolnosti situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2019 00:20, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 11:59, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.