Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Zakoupil jsem u vás flash disk kompatibilní s androidem chtěl jsem usb C pan mi dal Micro ale nešel jsem to vrátit protože na to nebyl čas a doma jsem měl redukci Micro na USB C bohužel flash disk nešel šel jsem to vrátit obal tam kde jsou nůžky tak jsem rovné utrhnul jestli to ustrihnu nebo rovné utrhnu no vrátit to nechtěli jen reklamace a měsíc čekání k čemu mi asi bude flash disk který potrebuju hned za měsíc? Tímhle u mě EW tak kleskl že už nikdy nenakoupim i kdyby měl jedinej otevřeno zákaznickou kartu lamu jsem silné nepokojen a hodlám napsat všude špatně recenze ať všichni ví jak se chovají k zákazníkům lituji že jsem ne nakoupil přes eshop.. Ale k čemu když bydlím 1km od prodejny.. Silné nedoporučuji jak mám vrátit zboží vadné tak abych neporusil obal když tam je jasné Dana linka na nůžky?
Usb flash disc otg sandisc 128gb
Náprava výměna zboží nebo jiné zboží teď už mi je flash disk k ničemu!
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.
Nemá-li věc prodávajícím inzerované vlastnosti, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat výměnu věci za novou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel taktéž může žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý deň,
prosím o upresnenie predajne ElectroWorld, kde zákazník riešil vytknutie vady a taktiež presnú informáciu o dátume kúpy a dátume kedy zákazník uplatnil reklamáciu. Následne spoločnosť ElectroWorld oznámi stanovisko k celej situácii nakoľko pre posúdenie ide o podstatné fakty.
Ďakujem.
S pozdravom
Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácii.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit výše uvedené okolnosti situace.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.