Společnost


České aukce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35243Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2019, před 5 lety

Petr Fabian

Znění stížnosti

dne 20.6 2017 sem sepsal doma z zástpcem česke aukce prihlasku plynu pry nezavaznou po odchodu zastupce sem zjistil ze to tak neni tak jsem od prihlasky pisemne odstoupil v zakone době 14 dni by jsem i pisemně vyrozuměn že přhlaška je zrušena ale tenhle dopis nemam po 2 letch priešel dopis od pravnicke firmy že ma zaplatit smluvni poplatek 4000 kč do 7 dnu od prevzeti dopisu ani jedna z vedenych firem nekomunikuje sem poviny poplatek uhradit


Produkt

přihlaška ceske aukce č.14445


Požadované řešení

spravedlnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2019 09:21, před 5 lety

Pokud spotřebitel včas (do 14 dnů od uzavření) od smlouvy odstoupil, zrušil se smluvní závazek od počátku a hledí se na něj, jako by nikdy nevznikl, a společnost tedy nemůže požadovat smluvní pokutu. Využil-li spotřebitel svého zákonného práva na odstoupení, společnost jej nemůže za využití práva sankcionovat.

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost informoval o tom, že neexistuje právní důvod existence dluhu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 07:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.