Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#35247Klamání zákazníka ze strany prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2019, před 5 lety

Nikol Macurová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych vám sdělit, že jsme opravdu zklamáni přístupem obchodní sítě Sconto na pobočce v Ostravě.

Včera jsme ve společnosti Sconto zakoupili nábytek za bez mála 40.000,- Kč, kde součástí nákupu byla dětská postel, na kterou jsme podle jejich reklamy, měli nárok uplatnit slevu. Ano, jako noví zákazníci jsme opravdu měli nárok slevy 30% na náš první nákup. Tu nám samozřejmě nedali. Ptali jsme se paní prodavačky jestli máme na nějakou slevu nárok a bylo nám sděleno, že NEMÁME. Dnes, když jsme přišli koupit další nábytek, dozvěděli jsme se od jiné prodavačky, že jsme nárok na slevu skutečně měli a že bychom se měli zeptat u vedoucího pracovníka jejich pobočky na případnou nápravu. Tam jsme samozřejmě šli a vedoucí pobočky se nám doslova vysmál a odpověděl, že nejsou povinni nám něco takového sdělovat. Údajně jsme si o slevě měli všechny informace přečíst na internetu. Netušili jsme, že musíme precizně studovat podmínky předem a sebejistě si stát za svým. Nevěděli jsme, že když jdeme do kamenné prodejny musíme číst informace z e-shopu. Neměli jsme ponětí, že když se zeptáme zaměstnance této společnosti na konkrétní informaci obchodní záležitosti, bude zákazníkům lhát. Nevěděli jsme, že se takovým způsobem bude tato společnost chovat ke svým novým zákazníkům, kteří v této společnosti nakoupili za ne malé peníze a že je v pořádku aby nám prodavačka do očí tvrdila, že na slevu nemáme nárok, když máme.
Máme u této společnosti objednané zboží a po tomto jednání jsme chtěli zrušit objednávku postele a odstoupit od kupní smlouvy s touto společností, jenže tato společnost si účtujete 30% z ceny, jako sankci za zrušení smlouvy. To nám s výsměchem sdělil vedoucí pobočky předmětné společnosti a to i přesto, že jsme si zboží zatím ani nevyzvedli neboť nám bylo řečeno, že zboží dorazí nejdříve za 14 dní a také přesto, že neuběhlo ani 24hodin od nákupu, takže společnosti nemohli ani vzniknout žádné škody, proti kterým je tato smlouva postavena. Toto jednání k novým zákazníkům není adekvátní a myslím, že to společnosti opravdu nezajistí dobrou reklamu. Vzniklou situaci a podvody na zákazníky ze strany Ostravské pobočky budu medializovat.
Nyní chci aby byli ostatní zákazníci informováni o přístupu této společnosti ke svým zákazníkům.

S pozdravem,

NM.


Produkt

Klamání zákazníků


Požadované řešení

Žádáme odečet slevy na kterou máme nárok nebo možnost bezplatného odstoupení od kupní smlouvy postele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2019 10:50, před 5 lety

V tomto případě záleží na podmínkách akce, které by měly být spotřebiteli k dispozici. Mohlo se jednat o pochybení konkrétního zaměstnance. V krajním případě by se mohlo jednat i o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o chraně spotřebitele zakázána. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2019 15:39, před 5 lety

Vážená paní Macurová,

na slevu 30% na první nákup v kamenné prodejně nebo na e-shopu máte nárok, pokud na webu vyplníte e-mailovou adresu, na kterou chcete zasílat náš newsletter. V případě, že takto učiníte, získáte unikátní kód, který při zadání u nákupu na e-shopu nebo při prokázání se jím na prodejně, dává možnost pro uplatnění slevy 30% z běžných cen na první nákup (=nakupuje osoba, která u nás ještě není registrována). Není to tedy tak, že při prvním nákupu získáváte automaticky 30% slevu. Pokud jste se tímto kódem při nákupu neprokázala, nemůže Vám tedy být sleva přiznána.
Co se týká možnosti odstoupení od smlouvy, toto řeší bod 2.2 Obchodních podmínek, které jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy (jsou na její zadní straně).

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 09:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 07:48, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.