Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedodání včas zaplaceneho zboží. Objednáno dne 11.8.2019. Uhrazeno (přišlo Tallu) 12.8.2019. Moje objednané a zaplacené zboží nikde. Je 02.09.2019 zmínka o 30 až 60ti dnech na Tall portálu nikde. Psala jsem jim email na který mi právě odepsali, že mohu čekat až 60 dnů na dodání,ale u produktu je doba dodani 5-20 dnů
V odpovědi (asi od zaměstnance Tallu) v mejlu mám právě až napsáno dodací doba může být až 60 dnů. A pokud prý (Tall asi tedy Beast..podle firem) nedodrží lhůtu tak mi mém "prokázání", že mi nic opravdu nepřišlo vrátí penize v plné výši,ale je to blbost co mi píšou nikdy už ty svý peníze neuvidím ani zboží. Protože jak ja jim dokazu ze mi nic nepřišlo.. napíšou mi ze zbozi bylo odesláno a at se obraim na Českou poštu.. Mimochodem na České poště se od 16.8.2019 ptam pravidelně jestli mi náhodou u nich neleží balíček - bohužel neleží dodnes.
Jen bláboly a výmluvy podávám trestní oznámení na ČOI
Karbonová folie na auto za 216 Kč v celkové hodnotě 274 Kč s poštou
Omluva za klamnou reklamu produktu a vrácení peněz v plné výši a za nedodržení dodací doby, zboží zcela zdarma.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.