Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přišel mi v angličtině do schránky dopis od společnosti Intrum financial services. anglicky neumím a hlavně si nejsem vědom jakéhokoliv dluhu.
Prosím o pomoc.
jakákoliv pomoc
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Spotřebitel by měl ověřit, zda-li se neregistroval na internetové seznamce výše uvedené společnosti.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, mám tedy já kontaktovat zdenek.vencl@c-date.com? A nebo budete kontaktovat vy?
Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat společnost na výše uvedeném e-mailu a poté může zde informovat o výsledku řešení stížnosti.
dobře kontaktoval jsem a dám vědět.
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele.
dobrý den,
posílal jsem i žádost na zrušení a tu je odpověď:Re: [Ticket#2019090310014768] zrušení účt
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
____________________________________________________
Interdate S.A.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@interdatesa.com
Zde záleží, co přesně proběhlo. Pokud se spotřebitel nijak neregistroval, potom není co po něm požadovat. Pokud se do seznamky přihlásil, potom dle našeho názoru po něm nelze poplatek požadovat z toho důvodu, že spotřebitele nejsou dle nám dostupných informací dostatečně informováni o prodlužování členství, takže prodloužení není řádně sjednáno a není možné jeho uhrazení po spotřebiteli vymáhat.
Z našich zkušeností dále uvádíme, že jsme nezaznamenali případ, v němž by společnost vymáhala peníze prostřednictvím soudu, což je nezbytné k tomu, aby mohla být případně zahájena exekuce. "Vymáhání" tak spočívá v předání věci soukromé agentuře, která spotřebitele urguje, aby zaplatil.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyjádření.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.