Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes ráno mi přišla sms o tom, že mi bude kurýr doručovat zásilku a že je možno platit platební kartou.
Ovšem kurýr přijel a když jsem řekla, že chci zaplatit platební kartou, odpověď byla, že nemá terminál a tudíž tuto možnost nemůžu využít.
Já tím pádem musím na výdejní místo, kvůli tomu, že Vy píšete klamavé sms? Když mi tato informace dnes ráno přišla (ani mi nepřišla informace den předem, že mi bude zásilka doručovaná), tak jsem s tím počítala a tudíž jsem nebyla vybrat peníze.
Děkuji moc za to, že já si musím jít vyzvednout balík, ačkoliv platím za to, že mi bude balíček doručen.
zásilka č. 40291879268
oprava tvaru sms, aby nedocházelo již k takovým problémům, či vybavení všech kurýrů platebním terminálem
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.
Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu. Nesplní-li nabízenou službu, může u přepravce službu ten, kdo s ním smlouvu uzavřel, reklamovat, tzn. reklamaci může podat typicky prodávající, který s přepravcem smlouvu uzavřel.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.