Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35254Nemožnost zaplatit kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2019, před 5 lety

Jana Šturmová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes ráno mi přišla sms o tom, že mi bude kurýr doručovat zásilku a že je možno platit platební kartou.

Ovšem kurýr přijel a když jsem řekla, že chci zaplatit platební kartou, odpověď byla, že nemá terminál a tudíž tuto možnost nemůžu využít.

Já tím pádem musím na výdejní místo, kvůli tomu, že Vy píšete klamavé sms? Když mi tato informace dnes ráno přišla (ani mi nepřišla informace den předem, že mi bude zásilka doručovaná), tak jsem s tím počítala a tudíž jsem nebyla vybrat peníze.

Děkuji moc za to, že já si musím jít vyzvednout balík, ačkoliv platím za to, že mi bude balíček doručen.


Produkt

zásilka č. 40291879268


Požadované řešení

oprava tvaru sms, aby nedocházelo již k takovým problémům, či vybavení všech kurýrů platebním terminálem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2019 09:59, před 5 lety

Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.

Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu. Nesplní-li nabízenou službu, může u přepravce službu ten, kdo s ním smlouvu uzavřel, reklamovat, tzn. reklamaci může podat typicky prodávající, který s přepravcem smlouvu uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 07:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.