Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ne vrácení peněz na účet po 40 dnech kdy obdrželi zboží na reklamaci Koloběžka zaslána 23.7. prodejce byl kontaktován emailem hovorem i SMS zprávou na kterou odpověděl. Měsíc se nic nedělo po měsíci jsem informoval že uběhla doba 30 dnů a chci vrátit své peníze protože koloběžka nesplňovala to co slibovali nedostačující rychlost nedostačující dojezd dálkové ovládání alarmu nic z toho nebyla pravda to jsou 3 důvody které mi brání v používání Koloběžky První zákonný důvod a druhý zákonný důvod je upnutí reklamační doby 30 dnů. Telefon nikdo nezvedá nekomunikuji už 10 dní mi slibuji že mi pošlou peníze na účet
Koloběžka s maximální rychlostí 50 kilometrů dojezd 50 kilometrů
Chtěl bych vrátit zpátky své peníze + zaplatit poštovné které mě stálo zaslání balíku + úroková sazba a za zpoždění platby
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.