Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3526Společnost Telefónica

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2014, před 11 lety

Jan Nerušil

Znění stížnosti

S touto spol. jsem v březnu loňském roce uzavřel smlouvu na poskytování služeb Tv02 + internet. Pro nespokojenost a špatnou kvalitu signálu Tv02 a internetu jsem tyto služby vypověděl k 31.3.2014. Od tohoto data jsme byli týden bez internetu, než jsme našli jiného poskytovatele. Na základě jejich dopisu jsem odeslal zapůjčené zařízení na 02. Jaké bylo mé překvapení, když jsem obdržel poukázku na zaplacení internetových služeb za 4.,5.,6., měsíc, kdy jsme měli internet už odpojený a snad ještě obdržím poukázku na 7. měsíc . I když nevím, jak nebo do čeho bych ten internet chytal, když jsem zařízení odevzdal v dubnu.
Tyto služby jsem objednal pod jedním číslem (556 311 544) a pod jedním číslem jsem je taky i rušil. O2 se ale rozhodlo pro zrušení každé služby samostatně. 5 měsíců si vyměňujeme e-maily a dopisy až v tomto měsíci se dovídám, že je třeba samostatná výpověď pro Tv a pro internet a to chtějí ještě zaplatit za služby, které se nekonaly. 16.6.2014 mi poslali dopis tohoto znění:
Vazena pani, vazeny pane,
dovolujeme si Vas informovat, ze pozadavek na zruseni sluzby Internet Optimal k pripojce cislo 556311544 ze dne 16.06.14 byl prijat. V pripade, ze vyuzivate pronajaty modem nebo Set-Top-Box, bude Vas v nejblizsi dobe kontaktovat nas pracovnik a dohodne s Vami termin deinstalace sluzby. Budeme radi, pokud se rozhodnete sluzbu i nadale vyuzivat. Kontaktujte nas prosim na bezplatne lince 800 02 02 02 pro domacnosti nebo na lince pro firemní zákazníky 800 203 203 (*52 z mobilního telefonu).

S pranim hezkeho dne Vase O2
Děkuji za pomoc Jan Nerušil Kopřivnice


Požadované řešení

Postavit se k tomu s rozumem.( Pokud nemám zařízení nemohu pálit slivovici. A když nemám zařízení do zástěry ten internet nechytím.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 11:23, před 11 lety

Při ukončení služby je nutné dodržet výpovědní dobu, která je sjednaná v obchodních podmínkách. Záleží, jakým způsobem byly služby sjednány. Pokud byla každá ze služeb sjednána samostatně, je také nutné vypovědět obě služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2014 12:19, před 11 lety

Dobrý den,

rušení služby lze nahlásit telefonicky nebo písemně. Rušit můžete i více služeb najednou, jen je zapotřebí uvést, jaké služby máte zájem deaktivovat. V hovoru, který byl reklamačním oddělením prověřován, nezaznělo, že máte zájem zrušit také službu pevného internetu. Byla rušena pouze služba O2 TV. Z tohoto důvodu nebyly reklamace uznány.

Evidujeme zde již také hlášení rušení služby pevného internetu, kdy Vám již běží výpovědní lhůta a služba bude zrušena dne 21. 7. 2014 (po uplynutí výpovědní lhůty). Do tohoto data je služba také účtována a je jí možné také využívat. Modem k využívání služby Internetu na doma jste při zřizování služby zakupoval. STB k O2 TV byl v nájmu, proto bylo nutné jej vrátit. Pro využívání služby Internetu na doma postačí zapojit modem nazpět do přípojky.

Z výše uvedených důvodů je účtování služeb v pořádku. Na vyjádření reklamačního oddělení trváme. Děkuji za pochopení.

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2014 22:13, před 11 lety


Jan Nerušil

Děkuji za zprávu,

31.3.2014 v 17:00 jste nás odpojili po dobu 5 dnů jsme neměli připojení. roto jsem se obrátil na nového poskytovatele. Vaše služby jsem přestal užívat 31.3.2014 v 17:00 hod. Nyní si s Vámi opisuji 3 měsíce nikdo se nezmínil o výpovědi pro každou službu zvlášť. Sjednal jsem si TV internet pod jedním číslem bylo to jako balíček. Máte záznamy z telef.hovorů tak si je projděte a zjistěte si kolikrát jsem volal vaše operátory kvůli špatnému signálu nebo,že padal internet Tomu Vy říkáte kvalitní služby za 704 Kč měsíčně? Kdyby mě správně informovali, tak jsem mohl vypovědět službu celou k 31.3.2014
Věc. Vyřízení reklamace účastnické stanice 556 311 544.
Pani Snopková, děkuji za Váš dopis dne 22.4.2014 zn.1-38451605846, nemůžu souhlasit za vyúčtování od 17.3.2014 – 16.4.2014, internet nám přestal pracovat 31.3.2014 v 17:00h a nešel celý týden. (Od 7.4.2014 máme jiného poskytovatele). Tak nevím, jakým způsobem bych přijímal internet ( když byl střihnut 31.3.2014) a jak jste změřili můj odběr, když zařízení Vám bylo odesláno.

Proto zaplatím jen od 17.3.2014 do 31.3.2014, tj. cca polovina sumy 567 : 2 ….285 kč

6.2.2014 jsem e-mailem žádal o ukončení smlouvy ke dni 25.3.2014 za poskytované služby O2 Tv a internet, byla uzavřena jedna smlouva a rušil jsem celek a ne jen část, ano stěžoval jsem si na Tv signál a uznávám, že jsem chybil, když jsem nenapsal písemnou výpověď poštovní formou , nemuselo dojít k tomuto problému, podle mě je to jen slovíčkaření a jen snaha o vyinkasování finanční částky.
Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti
Dobrý den paní Valenová.
Reaguji na Váš souhlas s vyřízením mé reklamace vyúčtování za služby, které jste mi neposkytovali.
Zaplatil jsem za něco, co jsem neobdržel . 1.4.2014 – 16.4.2014 jsem zaplatil za internetové služby, které jsem nemohl přijímat, jelikož zařízení pro příjem signálu bylo odesláno vaši organizaci.
A tak si dovoluji žádat o vysvětlení, jak jsem mohl chytat internetový signál? Nechápu, proč jsem 23.5.2014 od vás obdržel další fakturu na zaplacení za internetové služby.
Z data 17.2.2014 evidujete výpovědˇ O2Tv účastnické stanice č.556311544. Já eviduji jednu smlouvu internet + Tv pod jedním číslem a jak již jsem uvedl, zařízení vám bylo odesláno a internet do zástěry chytat nejde.
Paní Valenová , doufám, že pochopíte moje rozhořčení, jelikož jste specialista. A pokud to nechápete, tak na tom místě nemáte co dělat.

DOPIS O UKONČENÍ SMLOUVY O2
Kopřivnice 6.2.2014 13:58
Dobrý den.
Od doby, co jsem se nechal nachytat na připojení po telefonu, jen lituji toho dne. Za nekřesťanské peníze poslouchám šumy a ruchy. Několikrát jsem tuto situaci řešil s operátorem, 3x s technikem, který byl i u mě doma se jen malinko pohnul kupředu. Za 704 Kč jsem si představoval jiné služby. Smlouvu s vámi jsem uzavřel 25.3.2013 a k 25.3.2014 žádám o její ukončení. Případně mi zašlete adresu na odbor na který mám žádost o ukončení smlouvy zaslat.
S pozdravem Nerušil Jan
To jsou 3 dopisy, které byli zaslány Tv O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 12:17, před 11 lety

Je nutné rozlišovat reklamaci a ukončení služby. Při reklamaci služby má spotřebitel právo na slevu z ceny služby odpovídající rozsahu, v jakém službu nemohl využívat. Musí jít o důvody, které jsou dány na straně poskytovatele. Faktické nevyužívání služby automaticky neznamená, že ji spotřebitel nemusí platit.
Projev vůle směřující k ukončení smlouvy musí být učiněn určitě a srozumitelně. Vzhledem ke skutečnosti, že služby nejsou na sobě závislé, je možné je rušit současně nebo jednotlivě. Z tohoto důvodu je nutné posoudit k jakému jednání směřovala vůle spotřebitele. Co je vyjádřeno slovy nebo jinak, vyloží se podle úmyslu jednajícího, byl-li takový úmysl druhé straně znám, anebo musela-li o něm vědět. Nelze-li zjistit úmysl jednajícího, přisuzuje se projevu vůle význam, jaký by mu zpravidla přikládala osoba v postavení toho, jemuž je projev vůle určen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.7.2014 18:54, před 11 lety


Jan Nerušil

Hodnocení:

Komentář: K tomu není co dodat.