Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,chci podat stížnost na poskytnutou dovolenou ze které jsme se vrátily a která byla cestovní kanceláří zamítnuta.Zasílám kopii stížnosti .S pozdravem Jakubů Jitka
1.Noční hluk
2.Vlhký pokoj
3.Mravenci
4.Neodvětrávání wc a koupelny
5.Nedostatečná služba delegáta
Dobrý den,
ve dnech 6.7.-13.7.2019 jsem byla s vaší agenturou EximTours na dovolené v Řecku,ostrov Korfu hotel Angela Beach,pokoj č.54-cena zájezdu 18 494Kč.
Podávám tímto oficiální stížnost na tento zájezd.Během celého pobytu se nebylo možno vyspat.Noční hluk byl každý den a dovolená na zotavenou se změnila v celkové vyčerpání.Noční hluk z nedaleké hudby akceptuji-je dovolená a většinou okolo jedné už byl klid.Z hotelu ale odjíždí v noci klienti a dlažba jak v pokojích i na chodbách způsobuje rachot přepravovaných kufrů.Vzhledem k vlhkosti nedoléhají a netěsní dveře a nelze je bez hluku ani zavřit-stejně tak dveře u koupelny,takže nás pokaždé vzbudil rachot.Poté nad ránem díky pokoji který byl na úrovni komunikace a vedle hospodářské části hotelu nás budil personál a manipulace s materiálem.Díky pokoji na úrovni komunikace se začali objevovat v posteli mravenci.Pokoj byl tak vlhký a studený,že jsme měly vše stále mokré-ručníky,osušky,plážové šaty atd..Díky vlhku nám přestávaly fungovat mobily.Kolegyni nakonec mobil přestal fungovat úplně a já nemohla nabíjet-vlhký slot nabíjení.Na wc a v koupelně nefungovalo odvětrávání.Snažily jsme se pokoj okamžitě vyměnit i ze zdravotních důvodů-trpím astmatem a i přesto,že jsme hned první den kontaktovaly delegátku-při ubytování nebyla přítomna v hotelu a domlouvaly jsme se s personálem hotelu pomocí překladače mobilu!! a kontaktovaly jsme i cestování kancelář pokoj se nám vyměnit nepodařilo.Při první informativní schůzce se šla paní delegátka zeptat na recepci a poté nám bylo oznámeno,že pokoj není volný a máme se ptát.Vzhledem k tomu,že nám na recepci nerozuměli a telefony už jsme díky popsaným problémům používaly minimálně se nepodařilo..Dále jsme se od ostatních klientů dozvěděly že lepší pokoje dostávají rodiny ,což považuji za diskriminaci.Myslím že vaše kancelář ani neví do jakých podmínek jsou klienti ubytováni.S paní delegátkou jsme se snažily několikrát spojit a nedařilo se ani telefonem z recepce.
Zájezd byl zakoupen za cenu 18 494 Kč,pro mně byla hodnota zájezdu maximálně 10 000 Kč.Navrhuji odškodnění 5 000 Kč.Náhrada nevyhovujícího ubytování a služby delegáta z mého pohledu nebyly poskytnuty
finanční kompenzace
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady, vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu a určila-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitelka dle § 2540 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-6800/jak-spravne-postupovat-pri-reklamaci-zajezdu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.