Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, velice by mě zajímalo jak mi společnost dokáže vysvětlit to, že si zaplatím 69 Kč za poštovné, a zásilku mi bez mého dovolení dají na výdejní místo. Přišla mi sms že mi budou boty doručovat mezi 11-13 hod., nikdo nepřijel a rovnou přišla sms že jsou na výdejním místě. Proč teda platím poštovné a kurýra domů, když to nejste schopni dodržet. A to ani radši nemluvím o tom v jakém stavu mi zboží přišlo, žádám si vysvětlení a vrácení peněz které jsem zaplatila za poštovné jelikož opravdu nevidím důvod proč bych ho měla platit.
WMNS BENASSI JDI, 343881 007, BILLING NUMBER: 2403967
Žádám vrácení peněz za poštovné které jsem uhradila dopravní společnosti která nesplnila to co měla.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.