Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35266Zaplacení poštovného, doručení na výdejní místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2019, před 5 lety

Pavlína Paděrová

Znění stížnosti

Dobrý den, velice by mě zajímalo jak mi společnost dokáže vysvětlit to, že si zaplatím 69 Kč za poštovné, a zásilku mi bez mého dovolení dají na výdejní místo. Přišla mi sms že mi budou boty doručovat mezi 11-13 hod., nikdo nepřijel a rovnou přišla sms že jsou na výdejním místě. Proč teda platím poštovné a kurýra domů, když to nejste schopni dodržet. A to ani radši nemluvím o tom v jakém stavu mi zboží přišlo, žádám si vysvětlení a vrácení peněz které jsem zaplatila za poštovné jelikož opravdu nevidím důvod proč bych ho měla platit.


Produkt

WMNS BENASSI JDI, 343881 007, BILLING NUMBER: 2403967


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz za poštovné které jsem uhradila dopravní společnosti která nesplnila to co měla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 11:12, před 5 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:21, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.