Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#35267Zamítnuti reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2019, před 5 lety

Inna Fedirtsan

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dala jsem reklamovat IP kameru IGET SECURITY M3 zakoupenou 17. 1. 2019. Důvod reklamace - nešlo spárovat s aplikaci v telefonu, ze začátku to normálně fungovalo pak spadlo a už nešlo načíst, při pokusu spárovat dlouho se načítalo, a pak spadlo svítila jen černa obrazovka. Ale reklamace byla zamítnuta. Důvod zamítnuti, chybí nalepovací štítek s QR kódem, při podaní zboží na reklamaci štítek s QR kódem byl nalepen vzadu na kameře, ani v přebíracím protokolu není uvedeno, že chybí štítek, takže ten štítek museli ztratit v servisu. Zboží jsem odmítla přebrat, ale stejně mi ho poslali na pobočku, a dostala jsem e-mail že si kameru mam přijít vyzvednout, nechci přebírat nekompletní zboží, chci ho přebrat ve stavu, v jakém bylo odeslané na reklamaci. Jak mam dal postupovat? Kameru nutné potřebuji kvůli dítěti, už jsem přes měsíc bez kamery, protože v reklamaci se ztrácí důležité součástky.

Děkuji.


Produkt

iGET SECURITY M3P20v2


Požadované řešení

já potřebuji kameru, takže je jedno jestli ji opraví nebo vymění, anebo vrátí peníze, a já si tu kameru koupím. děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 07:16, před 5 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost vrátit spotřebitelce zboží ve stavu, v jakém jej převzal. K prokázání stavu zboží v okamžiku jeho přijetí k reklamaci může posloužit reklamační protokol, který byla společnost spotřebitelce povinna poskytnout.

Chybí-li na zařízení štítek s QR kódem, jež funguje pouze jako jakási plomba sloužící k prokázání, zda bylo se zbožím manipulováno, případně slouží pro identifikaci zařízení, nemůže být jeho absence sama o sobě důvodem k zamítnutí reklamace. Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.