Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.5.2014 jsem si zřídila dosílku Rovensku pod Troskami na období od 2.6 do 1.7 2014. Toto však nebylo dodrženo a pošta mi neustále chodila do místa trvalého bydliště Vítězná 201, Ústí nad Labem, 403 22. Dne 13.6. jsem musela do Ústí nad Labem odjet, jelikož tam byla uložena doporučená zásilka. Na mé dotazy kde je problém mi bylo sděleno, že v Depu v Ústí nad Labem. Až odpoledne mi zásilky začaly chodit. Vím, že některé se vrátily zpět odesílateli. To znamená, že 14 dní placené služby nebylo dodrženo a ještě mi vznikly náklady s cestou do Ústí nad Labem. Ani jedna ze zmiňovaných pošt nemíní řešit mou stížnost. Proto prosím o vyřešení této stížnosti.
Uhrazení nákladů vzniklých s dopravou do Ústí nad Labem, což činí 600 Kč. Vrácení zaplacené částky za nedodržení služby za 14 dní, což je od 2.6 do 13.6.2014
|
Tweet |
Jedná-li se o úplatnou službu, podnik odpovídá za její řádné poskytnutí. V takovém případě má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny služby. Za porušení smluvní povinnosti náleží druhé straně právo na náhradu škody, která je následkem tohoto porušení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.