Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
pre zasielku som si vybrala vecerní doručeni spolocnostou PPL, no napriek tomu mi zasielka bola dorucovana pocas dna okolo 11am. Aj po telefonickom kontakte s kurierom mi zasielku nechal v najblizsom parcel shope s odovodnenim ze on uz na dnes konci lebo ma malo zasielok a zajtra mi ju doruci jeho kolega. Druhy den som obdrzala email ze zasielku mam v tom istom parcel shope. Zaplatila som si sluzbu vecerni doruceni pretoze som zasielku chcela dorucit priamo domov vo vecernich hodinach a nie si ju osobne vyzdvihnut v parcel shope co som bohuzial musela.
Dakujem za posudenie staznosti.
S pozdravom
Barbora Mesárošová
cestovny kufor
Do budúcna očakávam nápravu v dodržiavaní zvoleného časového harmonogramu.
Dakujem za pochopenie.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.