Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35276Večerní nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2019, před 5 lety

Barbora Mesárošová

Znění stížnosti

Dobrý den,
pre zasielku som si vybrala vecerní doručeni spolocnostou PPL, no napriek tomu mi zasielka bola dorucovana pocas dna okolo 11am. Aj po telefonickom kontakte s kurierom mi zasielku nechal v najblizsom parcel shope s odovodnenim ze on uz na dnes konci lebo ma malo zasielok a zajtra mi ju doruci jeho kolega. Druhy den som obdrzala email ze zasielku mam v tom istom parcel shope. Zaplatila som si sluzbu vecerni doruceni pretoze som zasielku chcela dorucit priamo domov vo vecernich hodinach a nie si ju osobne vyzdvihnut v parcel shope co som bohuzial musela.

Dakujem za posudenie staznosti.

S pozdravom
Barbora Mesárošová


Produkt

cestovny kufor


Požadované řešení

Do budúcna očakávam nápravu v dodržiavaní zvoleného časového harmonogramu.
Dakujem za pochopenie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2019 09:52, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2019 10:22, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.