Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Řešil jsem zde problém ohledně společnosti Centropol. Chci od této společnosti odejít za cenu že zaplatím odstupné 4 000,- neboť tato společnost se neštítí vyloženě vydírat a zastrašovat zákazníky. Nemůžu uvěřit čeho jsou schopni. Můžou si to zcela beztrestně dovolit. Neboť Operátor trhu jim to umožňuje. Dnes jsem obdržel dopis od společnosti E-ON s kterou jsem řádně uzavřel smlouvu a písemně jsem jim odsouhlasil že chci odejít od Centropolu za cenu odstupného které zaplatím Centropolu. V tomto dopise mi oznámili - Operátor trhu s elektřinou totiž změnu dodavatele zamítl, a proto v tuto chvíli nemůžeme Váš přechod k nám zrealizovat - . Ještě dnes jsem se obrátil na společnost E-ON, která mi oznámila že je to z důvodu kde lidé nechtějí platit odstupné a proto Operátor trhu nepovoluje přechod k jinému dodavateli. Operátora trhu nelze kontaktovat a je mu zřejmě úplně jedno že umožňuje společnostem jako Centropol aby si dělali ze zákazníky co se jim zamane. Samozřejmě že i nadále tento problém řeším se společností E-ON. Nechci odejít od Centropolu z důvodů že je někde zrovna teď levnější elektřina, zcela si uvědomuji že ceny elektřiny se budou neustále měnit a nebudu odcházet od jedné společnosti k druhé protože je tam zrovna teď o pár korun levnější proud. Ale společnost která mi pošle písemnou smlouvu ve které po mě chtějí abych se jim upsal na 5 let a pokud tak neudělám, tak mi zdraží elektřinu. Co je tohle za jednání, jsem u Centropolu od roku 2010 a oni se mnou takhle jednají!
Upozornit na tento problém Operátora trhu.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 28 odst. 1 písm e) zákona č. zákon č. 458/2000 Sb., energetického zákona, má zákazník právo na bezplatnou volbu a změnu dodavatele elektřiny.
V daném případě je tedy vhodné vyzvat Operátora trhu k odůvodnění, proč spotřebiteli v tento výběr nebyl umožněn.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.