Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupil jsem Tablet A3-A10 toto zařízení po cca. 1 měsíci přestalo reagovat (dotykový dislej). Přes prodejce jsem zboží reklamoval a po 14 dnech mi přišla odpověd která mi vyrazila dech a to :
Na zarizeni zjisten neodborny zasah do zarizeni - doslo k poskozeni obou kabelu digitizeru na dotykovém panelu (kabely
jsou natrzene) - zarucni oprava poskozeneho dilu byla zamitnuta. Nabizime placenou vymenu dotykoveho panelu
a to s nabídkou opravy za 3854,- kč
Z tohoto jsem velice překvapen, do zařízení jsem se nepokoušel žádným způsobem zasahovat, natož jej otvírat, ani nevím jak se do něj dostat.
Prosím o radu jak postupovat, když nesouhlasím s takto vyřízenou reklamací. Dále bych se rád zeptal, zda-li jste nedostali více takových to podnětu. Děkuji Vacek
|
Tweet |
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by měl prokázat, že věc při převzetí odpovídala smlouvě.
Společnost Acer Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.