Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#35283Opakovaně neuznaná reklamace telefonu Redmi 6

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2019, před 5 lety

Jan Pijálek

Znění stížnosti

Hned při prvním spuštění se objevila nabídka aktualizace systému. Během ní, při následném restartu již telefon nenaběhl. Vyřešeno v záruce reinstalací OS. Viz RE18048622
Bohužel od té doby při každém pokusu o aktualizaci systému telefon selže a po restartu se objeví hláška system has been destroyed. Několikrát jsem toto reklamoval, pokaždé reklamace neuznána s tím, že se problém neprojevil, ačkoliv telefon byl předán v tomto stavu a servis upozorněn, že se problém projevuje jen při aktualizaci OS a to i z továrního nastavení.
Telefon se vrátil sice připraven ke spuštění, ale bez aktualizování.
Toto se opakuje přes půl roku a bezvýsledně. Kontaktoval jsem i reklamační oddělení, bezvýsledně. Naopak technik na prodejně sám prováděl aktualizaci a posléze zařízení opět zadal k reklamaci.


Produkt

GSM Xiaomi Redmi 6 Dual 3GB/32GB černý, IMEI 867232040161144


Požadované řešení

Chtěl jsem funkční zařízení, ale teď požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2019 08:23, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.