Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35287Nevyžádaný balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2019, před 5 lety

Antonín Všetula

Znění stížnosti

Do práce přišel kolegovi balík v hodnotě 2511 korun. ČÍSLO ZÁSILKY: 0001 8756980 1.
Nic takového si neobjednal a ještě to přišlo v katastrofickém stavu.


Produkt

Hadice, brýle, odpuzovač hmyzu, brýle


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2019 10:13, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Vyžadování úhrady ceny neobjednaného zboží je agresivní obchodní praktikou podle ustanovení § 5b a přílohy číslo 2 písm. f) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále rovněž "ZOS"), kterou pokutuje Česká obchodní inspekce, pokud se jedná o tuzemský podnikatelský subjekt.

Pokud však spotřebitel smlouvu s prodávajícím uzavřel a bylo tak učiněno za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku (např. přes internet, telefonicky), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Po odstoupení od smlouvy a vrácení zboží zpět prodávajícímu je prodávající povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky a to rovněž ve lhůtě 14 dnů. Pokud tak neučiní, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2019 21:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.