Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#3529Ukončení smlouvy bez sankce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2014, před 11 lety

Daniel Severa

Znění stížnosti

Dobrý den,
operátor (Vodafone) mi změnil podmínky mého tarifu, respektive navýšil jeho cenu. Dle všeobecných podmínek jsem chtěl tedy svůj tarif zrušit bez sankcí, přičemž mi na jejich zákaznické lince bylo sděleno, že musím zaplatit paušální odškodnění za předčasné ukončení smlouvy, neboť mám na svém čísle závazek minimálního měsíčního plnění. Mám v tomto případě cituji ze zákona: "právo ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat" ? Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Možnost zrušit smlouvu bez sankce (paušálního odškodnění) a umožnit přenos čísla k jinému operátorovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 13:18, před 11 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu podmínek ve prospěch poskytovatele služby. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy (např. cena)nebo změnu jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení spotřebitele, je podnikatel povinen prokazatelně informovat spotřebitele rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude spotřebitel akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování. Právo ukončit smlouvu nevzniká, pokud dojde ke změně smlouvy na základě změny právní úpravy nebo v případě změny smlouvy, která je důsledkem rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2014 13:55, před 11 lety

Hezký den, pane Severo,

podle vašeho popisu pravděpodobně došlo k chybnému vyhodnocení situace z naší strany. Abychom to mohli řešit, napište nám prosím do Centra péče přes http://tam.je/formular.

Děkuji.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2014 15:05, před 11 lety


Daniel Severa

Hodnocení:

Komentář: Na základě vyjádření dTestu Vodafone uznal oprávněnost mého požadavku a poskytl mi ČVOP, takže mohu bez problémů a zdarma odejít k jinému operátorovi, což jsem již učinil. Děkuji za spolupráci. S pozdravem D.Severa.