Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35295Deaktivační poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2019, před 5 lety

Ivana Kulhánková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 18.10.2016 podepsal můj 89 letý otec plnou moc firmě České Aukce s.r.o. Brno (aniž by věděl, co podepisuje). 15.11.2016 mu České Aukce poslali uzavřenou smlouvu na dodávky energií s firmou Stabil Energy s.r.o. Tu otec písemně zrušil 19.12.2016 s tím, že odběrná místa již nejsou psaná na jeho jméno, ale na jméno majitelky bytu.
Firma Stabil Energy s.r.o. otce nikdy nekontaktovala, nikdy ho neseznámila se smluvními podmínkami.
Nyní mu po téměř 2,5 letech přišel dopis od firmy Rychlé řešení pohledávek s.r.o. s tím, že má zaplatit deaktivační poplatek za nedodržení smlouvy ve výši 8.000,- Kč a 1.200,- Kč ze náklady administrativy a korespondence.
Je možný tento postup, když otec nebyl se smluvními podmínkami seznámen a nikdo ho na žádnou sankci neupozornil? Navíc mu firma Stabil Energy s.r.o. nikdy žádnou upomínku neposlala?


Produkt

smlouva o sdružených službách plynu, smlouva o sdružených službách elektřiny


Požadované řešení

Pokud to bude možné tak zrušení deaktivačního poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 12:52, před 5 lety

Dle energetického zákona je zákazník oprávněn bez sankce vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou nebo určitou, ve lhůtě do patnáctého dne po zahájení dodávky elektřiny nebo plynu.

V případě tedy, že došlo ze strany spotřebitele k výpovědi před zahájením dodávek energií, není společnost oprávněna požadovat deaktivační poplatek od spotřebitele.

Má-li spotřebitel pochybnosti ohledně toho, zda společnost postupovala řádně, může se obrátit na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 07:19, před 5 lety

Dobrý den,
situace je způsobená tím, že nebyla dodržena smlouva především u společnosti České Aukce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 08:27, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 05:04, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.