Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#35299Odstoupení od smlouvy, zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2019, před 5 lety

Václav Vaněk

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 14.8.2019 jsem si u Vás na webové stránce https://www.c-date.cz/ zakoupil prémiové členství na zkoušku za 180 CZK. Službu jsem si vyzkoušel a v prémiovém členství pro mě nemá cenu pokračovat. Z tohoto důvodu jsem se pokusil zaslat faxem svůj vyplněný formulář o ukončení členství, abych nemusel platit další peníze za prodloužení členství na číslo, které je uvedeno na formuláři o zrušení členství. Toto se mi ale nepodařilo a tak jsem svůj vyplněný formulář naskenoval společně s negativní zprávou z faxu a zaslal na tři e-mailové adresy služby C-date a sice na service@c-date.cz, zdenek.vencl@c-date.com, ochrana@c-date.cz. Z těchto e-mailových adres mi přišli automatizované odpovědí, a sice:
Vážený člene C-date,

děkujeme za Váš email.

***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****

V zájmu realizace platby prosím pouze klikněte na tlačítko „Staňte se prémiovým členem”, zvolte si období platnosti členství a stiskněte tlačítko „Pokračovat”.

O úspěšně realizované transakci budete obratem informován/a.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.

***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****


S pozdravem,
Váš C-date tým

Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau

Na mail jsem zaslal zprávu o tom, že nechci ve VIP členství pokračovat a spolu s textem i PDF dokument s vyplněným formulářem a zprávu o nedoručeném faxu na uvedené číslo, který jsem se dne 3.9.2019 pokoušel odeslat ze svého zaměstnání jelikož nevlastním fax. Žádná jiná rekce, než ta co je uvedena výše mi do teď nepřišla a společnost vůbec nejeví zájem.

Prosím tedy o okamžité zrušení mého prémiového členství a smazání mého profilu na Vašich stránkách. Předem děkuji za rychlé vyřízení celé záležitosti.


Požadované řešení

Zrušení VIP členství na stránkách C-Date a pokud mi bude odečtena další částka, tak navrácení této částky na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2019 12:02, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2019 14:19, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2019 20:26, před 5 lety


Václav Vaněk

Dne 5.9.2019 mi na mou e-mailovou adresu přišla zpráva následujícího znění:


Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 12/09/2019

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/

Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau


Doufám tedy, že toto mohu brát jako definitivní konec a nebudou mi dne 12.9.2019 odečteny již žádné další finanční prostředky. Byl bych rád, kdyby se mi k této zprávě na mém e-mailu vyjádřil ještě dTest, zda tomu lze opravdu věřit. Předem děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 06:29, před 5 lety

Jestliže společnost veřejně sdělila spotřebiteli uvedené informace, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitel podat u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se odkázat na sdělení společnosti, že již další platby neproběhnou.

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2019 18:18, před 5 lety


Václav Vaněk

Hodnocení:

Komentář: Žádná další platba již neproběhla a na mém profilu je uvedeno že předplatné vypršelo. Z tohoto důvodu beru věc jako uzavřenou a tímto děkuji webové stránce vasestiznosti.cz za pomoc.