Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vloni v září jsem prostřednictvím Kasa cz zakoupila motorovou sekačku na trávu ABG 485 s pojezdem. Letos při cca 6tém sekání se mi odlomil vnitřní kryt zadního kola, kde je pojezd a zdeformoval i vnější kryt. Sekala jsem v cca 30 stupňovém svahu, dle návodu podélně a na straně sekačky, kde je páčka pro nastavení výšky sekání v těsné blízkosti kola, se právě ten kryt rozlomil. Při bližším ohledání jsem na tom díle našla rýhy - patrně od té páčky pro nastavení výš, sekání. Když jsem svůj problém volala do Kasa.cz bylo mi telefonistkou řečeno,ať sekačku dovezu k nim nebo do servisu. Vzala jsem ji tedy do záruč. servisu, kde mi řekli, že je to má chyba a že se na to záruka nevztahuje, že jsem do toho musela mlátit. Několikrát jsem jim i telefonicky vysvětlovala, jak k tomu došlo, ale trvali na svém, že se to mohlo stát při otáčení s pojezdem, přičemž v návodu není psáno, že při otáčení máte pojezd vypnout. Ke všemu mi navrhli, že mi tam dají jiné menší kolečko, které si zaplatím. Nesouhlasila jsem,protože chci originál kolečko, které mi nejsou schopni ani do měsíce dodat. Mám právo odstoupit od smlouvy, když nemají správný náhradní díl? Děkuji za informace M. Fleková
motorová sekačka s ppojezdem ABG 485
buď oprava originál. dílem nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel v tuto chvíli nemá právo na odstoupení od smlouvy. Zákon neukládá dodavatelům mít po určitou dobu náhradní díly. Spotřebitel může výsledek reklamace rozporovat znaleckým posudkem. Pokud posudek vyjde v jeho prospěch, má právo na řádné vyřízení reklanace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Internet Retail a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.