Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den poprosím co dělat v případě kdy mě operátoraka po telefonu zdělí že mám paušál na cizí rodný číslo a že nesplňují roky pro daný paušál. Při zřízení 2 tarifu a televize do telefonu sem se chtěl vejít do určité částky a tak sem proběhl O2, Vodafone a nakonec T-mobile,kde se snažili dostat pod částku kterou mě nabídla konkurence. Okopírovali si občanky mě a mé přítelkyně a vše sem stvrdil elektr.podpisem,smlouva že přijde do mailu NEPRISLA. Televize brala data, měla být bez úbytku dat, dokoupení balíčku stream on. Cena už je o 250kc jinde. Po akci neomezený internet přes prázdniny již stream on nejde dokoupit a po informováni alternativního řešení mě nabídli neomezený tarif 100Hd. To že není úplně neomezený sem si zjistil sám 3 operátoři tvrdí že to co platí v Čechách platí v unii. Tak jsem na něj v samoobsluze nepřistoupil, jsem řidič MKD a v unii je omezen na 35giga.za 2dny přijde SMS že jsem si přihlásil tarif. Ihned volám na operátora kde mě řekne že jsem si změnu provedl sám, a že to nevrátí. Pak mě řekne ať ji řeknu r.č na někoho do 26let. Aby to mohla vrátit, v tuhle chvíli zjišťuji že smlouva je psaná na mé jméno ale jiné r.č jsem urážen z podvodu. Pak jsem se rozčertil a bylo vše v původním stavu, a to nepočítám nechat si zaplatil za číslo 0800 když volám na operátora a nechají mě čekat... Ztratil jsem důvěru v serióznost operátora
Odstoupení od smlouvy bez pokuty za předčasné ukončení smlouvy.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.