Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U přepážky mi odmítli v daných 17,00 hod. vydat zásilku mé partnerky, přestože nebyla určena do vlastních rukou.
BA0324824521X
Odškodnění
|
Tweet |
Poštovní zásilku nebo poukázanou peněžní částku, která byla uložena na poště, vydá podnik jen adresátovi. Pokud si však adresát přeje, aby je vydal i jiné osobě, musí takovou osobu k tomuto písemně zmocnit. Zmocněním se rozumí „Průkaz příjemce" vydaný poštou nebo ověřená plná moc. To však nelze u poštovních zásilek nebo poukázaných peněžních částek, které z rozhodnutí odesílatele smějí být dodány výhradně jen do vlastních rukou adresáta. O vydání Průkazu příjemce může adresát požádat na kterékoliv poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman