Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si u tohoto obchodu bundu. Přišla jiná (to by mi až tak nevadilo),ale jelikož mi neseděla vrátila jsem zpět na adresu uvedenou na webových stránkách. Vrací se na adresu na Slovensko do Košic.
Zároveň jsem odeslala e-mail s formulářem k vrácení,tak jak bylo uvedeno v podmínkách. Bundu dle pošty převzali zpět 23.8. ,stále čekám na vrácení peněz. Bunda byla v ceně 1499 + poštovné,celkem 1598,-Kč. Vrácení mě stálo 250 Kč.Firma nekomunikuje ani na mail, telefonní čísla jsou odpojená a na facebooku si zprávu přečtou,ale nekomunikuji.
Žádala jsem o vrácení peněz,ale začínám mít obavy,že se jich nedočkám a dle recenzí na internetu nebudu jediná.
Koženková bunda Kokai
vrácení peněz
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.