Společnost


FULL PROJECT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35312Neproplacená faktura za reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2019, před 5 lety

Michaela Řezníková

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o radu jak postupovat. Zhotovitel (Ing. M. F.)nám na přístavbě zhotovil novou střechu( konec prosince 2013).
Na konci roku 2014 začalo střechou téct- mokré krovy, mokrá vata...,zhotovitel vše opravil až únor - březen 2015. V říjnu 2018 silný vítr strhl plech na atice, která byla jen přilepená montážní pěnou a né přikotvená. Přišlo se také u opravy, že místo kde byla vpusť byla střešní deska zhnilá, proto se informoval zhotovitel a provedla se další reklamace, Po opravě, která byla zdlouhavá znovu několikrát teklo. A také začalo téct i na jiném místě. Zhotovitel se vymlouval, vše odkládal,nekomunikoval. Poté dal svolení, že si máme někoho najít na opravu.
Souhlasila jsem s tím, že po opravě zašlu fakturu k proplacení. Fakturu jsem tedy odeslala, ale zhotovitel nekomunikuje. Prosím jak mám dál
postupovat, abych své peníze dostala zpět. Děkuji Řezníková


Požadované řešení

Proplacená faktury na 28550 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 12:37, před 5 lety

Pokud byla reklamace vyřešena opravou, přičemž se strany dohodly, že spotřebitelce budou náklady na opravu proplaceny následně až po opravě, kterou si obstará sama, je zhotovitel tyto náklady povinen uhradit. Pokud by zhotovitel takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu. Jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka taktéž možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 14:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.