Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Přes internetový obchod jsem si objednala flešku, kterou jsem online zaplatila, za dva dny mi měla přijít do kamenného obchodu. Po třech dnech stále nic a tak jsem se podívala na sledování zásilky, která byla zrušena. Do kamenného obchodu jsem zašla, jestli není chyby u nich, nebyla. Tak jsem psala email, kde mi měli do dvou dnů odpovědět. Pět dní bylo pryč a tak jsem zavolala na zákaznickou linku, kde mi paní řekla, že se dopravci poškodil obal produktu, a proto byla objednávka zrušena a peníze mi pošlou zpátky. Bohužel, zatím se nestalo.. Opravdu mě mrzí, že zrovna u internetového obchodu u kterého jsem měla důvěru se stal takovýhle komunikační šum. Kdybych si nezavolala, tak vůbec nevím důvod zrušené objednávky. Na příchod peněz stále čekám.
Verbatim 32GB USB 3.0 PinStripe (49317)
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Ferancová,
velice se omlouváme za komplikace, které se vyskytly v rámci Vašeho nákupu.
Bohužel při přepravě došlo nejspíše k poškození zásilky a ta nám byla přepravcem vrácena zpět na náš sklad. Tímto byla systémově objednávka zrušena, jelikož již nedokážeme zajistit opětovnou expedici a zajišťujeme zákazníkům vrácení platby.
Následně kontrolou systému jsou zákazníci informováni se žádostí o číslo bankovního účtu.
U objednávky eviduji, že finančním oddělením byl platební příkaz zadán 6.9.2019 a platbu byste již měla na svém účtu evidovat.
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na email overeno@mall.cz
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
MALL.CZ
Zajímavé, že až po Vaši odpovědi mi peníze přišli..
Děkuji
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost zavíráme.