Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednala jsem si zasílku od poridlevne.cz. Objednávka zaplacena dne 23.8.2019 bankovním převodem, částka 367 Kč s VS 118094, což je i číslo objednávky.
Po týdnu mi byla poslána SMS, že zboží nebylo zaplaceno, obratem jsem jim poslala potvrzení o zaplacení z internetového bankovnictví na jejich email, ale nikdo na mail stále nereaguje ani po x dnech.
Zkoušela jsem volat na telefonní čísla, ze kterého mi byla poslána i SMS + i na číslo, které mají napsané v obchodních podmínkách, ale ani jedno číslo není dostupné.
Tzn. nemůžu získat ani zboží, a ani peníze zpět.
Andrea Malotová
Luxusní neviditelná bezešvá tanga - 3kusy v balení za SUPER CENU!! :) - red beige black, L Colore: red beige black Dimensioni: L a Luxusní bezešvé neviditelné kalhotky - 3kusy - NOVINKA 2019 SE SLEVOU 70%!!!! - Set 5, L Colore: Set 5 Dimensioni: L
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.