Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Stále si musím říkat o body. Při vydání účtenky... prodávající na páse jede další nákup stojím u pokladny a říkám si po druhé. Až poté jsou mi body vydaný. (Petřvald u Karviné).
Další nákup byl v Ostravě- Michálkovicích kdy jsme si říkali o body prodavačce. Řekla ať si počkáme že nám je za chvíli vydá. My stali u pokladny několik minut a nikdo si nás nevšímal. Nakonec jsme naštvani odešli. Hrozný přístup a nedivím se, kolik vyplněných kuponu samolepek se prodává po inzerátech. Se nedivím že je lidem nedávají.
Brala bych jim ohodnocení.
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem, tedy písemně.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.