Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9.4.jsem převzala objednaný přípravek na hubnutí a začala ho s dcerou užívat.Protože se výsledky nedostavovaly chtěla jsem využít garanci na vrácení zboží a peněz do 30/60 dnů.1.5. jsem na support@nidora.com žádala o vrácení přípravku/peněz. 7.5.odpověděli, že chtějí informace jak jsme přípravek užívaly. 10.5. jsem jim odpověděla a sdělili mi,že záležitost předávají reklamačnímu oddělení. Ti mi též 10.5. napsali z chargeback@lifesisters.com,že vrácení peněz bude trvat dlouho, protože jsou z Ameriky. Odpověděla jsem, že na reklamaci trvám a je mi divné, že přípravek tu byl za 2 DNY a chtěla jsem adresu kam zbytek přípravku vrátit. Od té doby se neozvali, ani peníze nepřišly
Přípravek na hubnutí NIDORA
Ráda bych, aby společnost Nidora dodržela svou garanci,kterou prezentovala ve své nabídce na internetu. Při neúčinnosti přípravku garantovali vrácení výrobku a peněz do 60 dnů. Žádám tedy vrácení peněz a sdělení adresy kam vrátit zbytek přípravku.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje zákazníkům za určitých podmínek vrácení peněz, spotřebitel má právo na jejich vrácení, pokud tyto podmínky splní. Z dostupných recenzí vyplývá, že spotřebitelé mají při uplatňování tohoto nároku obtíže. Problémem je, že se jedná o zahraniční subjekt a vymahatelnost konkrétního nároku je složitá.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.