Společnost


Nidora LLC, Trolley Square Suite 20 C, Willmington, DE 19806

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#3533Reklamace zboží - nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2014, před 11 lety

Alena Szokalová

Znění stížnosti

9.4.jsem převzala objednaný přípravek na hubnutí a začala ho s dcerou užívat.Protože se výsledky nedostavovaly chtěla jsem využít garanci na vrácení zboží a peněz do 30/60 dnů.1.5. jsem na support@nidora.com žádala o vrácení přípravku/peněz. 7.5.odpověděli, že chtějí informace jak jsme přípravek užívaly. 10.5. jsem jim odpověděla a sdělili mi,že záležitost předávají reklamačnímu oddělení. Ti mi též 10.5. napsali z chargeback@lifesisters.com,že vrácení peněz bude trvat dlouho, protože jsou z Ameriky. Odpověděla jsem, že na reklamaci trvám a je mi divné, že přípravek tu byl za 2 DNY a chtěla jsem adresu kam zbytek přípravku vrátit. Od té doby se neozvali, ani peníze nepřišly


Produkt

Přípravek na hubnutí NIDORA


Požadované řešení

Ráda bych, aby společnost Nidora dodržela svou garanci,kterou prezentovala ve své nabídce na internetu. Při neúčinnosti přípravku garantovali vrácení výrobku a peněz do 60 dnů. Žádám tedy vrácení peněz a sdělení adresy kam vrátit zbytek přípravku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2014 17:57, před 11 lety

Pokud společnost deklaruje zákazníkům za určitých podmínek vrácení peněz, spotřebitel má právo na jejich vrácení, pokud tyto podmínky splní. Z dostupných recenzí vyplývá, že spotřebitelé mají při uplatňování tohoto nároku obtíže. Problémem je, že se jedná o zahraniční subjekt a vymahatelnost konkrétního nároku je složitá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:42, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.