Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
prosím, aby jste vzali na vědomí, moji opakovanou závadu. Pokaždé když se vrátím po delší době třeba 14 dnech, nelze zapnout seto box. Dnes jsem mluvila s vašim operátorem, který se snažil restartovat zařízení, ale nepodařilo se. Mám objednanou opravu s výměnou seto boxu na pondělí dopoledne to je 9. září 2019.
Z tohoto důvodu žádám o kompenzaci poplatků, jelikož se závada opakuje
pravidelně a čekat několik dní na opravu se mi určitě nechce.
Moc vás prosím, vzhledem k mému věku, aby oprava byla co nejdříve vyřešena a hlavně se stále neopakovala. Jsem vaším klientem pod č. 5067538.
Od roku 1994 to bylo na manžela a nyní po jeho úmrtí pokračuji já.
Děkuji vám za vstřícnost a věřím, že tato závada se už nebude opakovat.
Jana Karmazínová
č. nevím
výměna seto boxu, kompenzaci poplatků nebo slevu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den.
Závada nám byl nahlášena teprve dne 5. 9 2019 a to po 21 hodině, kdy jsou možnosti plánování na druhý den již vyčerpány. Bohužel to bylo před víkendem, tedy první volný termín byl až na pondělí 9. 9. 2019. Odstranění závady do 2 pracovních dní tak bylo z našeho pohledu dodrženo.
Pokud klientka zařízení vždy odpojí na delší dobu, nenahrají se pravidelné aktualizace a programy jí po zapnutí nemusí fungovat. Navíc nám závadu dříve nehlásila ani nereklamovala.
K dnešnímu dni jsme odúčtovali poměrnou část poplatků služby digitální televize a pronájmu set top boxu za období od nahlášení závady do odstranění (5.9.-9.9.2019). Klientce se odúčtování projeví v následujícím vyúčtování - předpisu SIPO na říjen 2019.
Klientce byl také odeslán email s informacemi o kompenzaci.
David - UPC
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkujiza ochotu, moje závada je odstraněna a zatím funguje vše k mé spokojenosti. S pozdravem Jana Karmazínová