Společnost


Hugo Erben

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35333Nevyřízená reklamace ubytovaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2019, před 5 lety

Adéla Budanovová

Znění stížnosti

Dobrý den
V penzionu Hugo jsme si rezetvovali pokoj přez portál Hotels.com a následně jsme provedli platbu on-line
Do penzionu jsme dorazili 23.2.2019 a měli jsme zde přespat do 24.2.2019
Pan majitel se mno zapsal zápis o ubytovaní a následně nás poslal se ubytovat do pokoje
Měla jsem se zde ubytovat s maminkou ,dcerou 9let a synem 9m
Po příchodu do pokoje a rozkoukání jsme se celkem zděsili
Na podlaze listí,skořápky od ořechů, špinavý zapáchající odpadkový koš,ve dřezu neumytý taliřek s nožem,na stole drobky zřejmě od snídaně
Postele zaručeně nebyli čistitě povlečené a jako vrchol bylo zapomenuté použité spodní prádlo
Vzhledem k tomu,že syn v tu dobu nechodil a batolil se po zemi,nebylo možné se zde z hygienických důvodů ubytovat a riskovat zde žloutenku u miminka
Ani jsme nevybalili tašky a šla jsem za majitelem s tím,ať se nezlobí ,ale že není možné se zde ubytovat,že pokoj není připraven a uklizen a že pokud by byl tak hodný a šel se podívat
Po odpovědi ,že asi každý máme zřejmě jiný pohled na úklid jsem mu oznámila ,že tedy odjížime a žádám o vracení částky za ubytovani mi odvětil,že mu sprostředkovatel proplatí peníze do 30ti dnů a že se máme ozvat až za měsíc
Můj muž se s panem majitelem spojil prostřednictvím e-mailu ale pan majitel odmítal situaci řešit a stále oddaloval odpovědi až se odmlčel úplně
Nyní jsem se s panem spojila 28.8.2019 a zdělil mi,že pošle pouze 50%a to ještě z jeho dobré vůle a buď to ať beru nebo nechám být
Kývla jsem ,ačkoliv se mi to nelíbilo
Po týdnu se stále nic nedělo
Tak jsem opět pánovi volala
Zvedla to jeho manžela a to ještě omylem a vyslechla jsem si ještě moc hezky rozhovor o cele situaci
Paní se ptala,zle volá PRÁCE-NEBRAT a kdo to je
Pan odpověděl ,že to je ta expedice co se chtěla ubytovat ale odjeli jsme a že peníze mu byli proplaceny a je je chceme zpět ,na což se paní ptala jestli poslal a pan odpověděl ,že mi chtěl zalepit hubu 50% ale ze stejně ještě neposlal
Tak jsem volala z jiného telefonního čísla a telefon opět zvedla manželka
Po rozhovoru jsem se dozvěděla ,že když jsme čekali půl roku,tak asi mepospichame ,tak ze si můžeme tedy počkat dalšího půl roku a pokud chci ,mohu to řešit jinde
Tímto opravdu penzion NEDOPORUČUJI !
Za 2.800,- jsme nečekali luxus ani přepych ,ale minimálně čistotu ano


Produkt

Pokoj v penzionu Hugo


Požadované řešení

Žádáme o vracení peněz za ,,ubytovaní,,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 10:42, před 5 lety

Ubytování se řídí ustanoveními § 2326 až 2331 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“). Je povinností ubytovatele odevzdat ubytovanému, ubytovací prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání dle § 2328 občanského zákoníku. Jestliže ubytování neodpovídá domluvě nebo běžným standardům, je třeba požadovat nápravu. Pokud k ní nedojde, má spotřebitel právo na slevu.

Tento typ smlouvy lze vypovědět před uplynutím ujednané doby dle § 2330 odst. 1 občanského zákoníku, což dle popisu ve stížnosti nastalo s tím, že nakonec došlo k dohodě na vrácení peněz za uhrazený pobyt ve výši 50 %.

Doporučujeme vyzvat podnikatele k vydání bezdůvodného obohacení. Bezdůvodné obohacení vzniklo tak, že ubytovatel momentálně zadržuje peníze bez právního důvodu. Vzor lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 15:56, před 5 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.