Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35340DOTAZ KE SPOJI S PŘESTUPEM

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2019, před 5 lety

J. PEŠATOVÁ

Znění stížnosti

Vážení, chtěla bych se zeptat na jednu věc ke spoji z Ostravy směr Valašské Meziříčí: konkrétně Os 3158 v čase odjezdu z Frýdku-Místku 14.57, kdy ve Frýdlantu nad Ostr. je přestup na Valašské Meziříčí do vlaku Os 3170 v čase 15.14, v období výluky, což je velmi často vlak v přestupní stanici nečeká a cestujícímu pak nezbývá než čekat hodinu na následující vlak tj. v 16.14!!! Což je pro cestující, kteří vyzvedávají své děti z družin, školek apod. opravdu nepříjemná a komplikovaná situace o které se do poslední chvíle nedozví, protože průvodčí raději neprochází vlakem a cestující neinformuje ...
Proč vlak v tomto čase nemůže jet přímo bez přestupu??? když ČD vhledem k četným výlukám nejsou schopny situaci řešit k oboustranné spokojenosti, kdy v předešlém i následujícím spoji, nebo v prázdninovém provozu červenec-srpen tento vlak přímo jede!!! k těmto komplikacím by pak vůbec nemuselo docházet.
Chápu, že opravy jsou nutné, ale vzhledem k přibývajícím četnostem výluk ať už plánovaných nebo nečekaných, mám za těch 20 let podezření o nevalné kvalitě těchto oprav a zbytečně vynaložených finančních prostředků, a ČD mnohdy nejsou schopné při výluce s možností náhradní autobusové dopravy přihlédnout i ke skutečnosti, že se současně opravuje i silnice a tak se z 15-20 minutového zpoždění stává půlhodinové... apod.


Produkt

SPOJ OS 3158


Požadované řešení

Vypravení vlaku bez zatížení nefungujícího přestupu na trati Valašské Meziříčí - Ostrava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 11:58, před 5 lety

Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 11:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.