Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#35344Dodání sedačky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2019, před 5 lety

Alexandra Rock

Znění stížnosti

Dobrý den.
Po 10 týdnech čekání mi konečně bylo oznámeno, že sedačka bude doručena v určitý den mezi 10 a 13 hodinou. Poprosila jsem, ať hodinu předem mi zavolá řidič. V 14 hodin už jsem nevydržela a volala. Byl předán kontakt na ridice, který se mi začal stěžovat na to, že nestíhá. Chápu. Ale solidní firma obzvlášť když se jedná o velkou zakázku a sedačka patřila mezi nejdražší alespoň informuje o zpoždění. Po hodině mi řidič volal, že vyjíždí a že to k nám má 45 km. Po další hodině a půl jsem opět volala a řekl mi, že má to sem 25km!! Tak velká firma jako Asko má dopravce který stojí za starou bačkoru. Je 17 hodin a nikdo nikde. Evidentně dodržování času a slušnost informovat o zpoždění Asku nic neříká.


Produkt

Dodávka sedačky


Požadované řešení

Pro mě nejlepší řešení by bylo vrátit čas zpět a hodiny strávené čekáním na neschopneho dopravce strávit se synem nejde v příjemném místě, obzvlášť v pátek odpoledne. Navrhněte řešení sami, já každopádně už moc dobře rozmyslím, zda nabídky Aska využiji pro příště. Objednávala jsem skříně z IKEA. Dodání včas, bez potíží a s úsměvem. Asko? Katastrofa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2019 16:41, před 5 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 15:21, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.